Vytvorenie web stránky
- naša spoločnosť je dodávateľom komplexného IT riešenia pre významnú obchodnú spoločnosť
- súčasťou riešenia je aj dodávka web shopu, ktorú chceme zrealizovať formou subdodávky podľa požiadaviek nižšie
Cieľ projektu:
- plynulé nahradenie existujúceho web shopu novou verziou s novými vlastnosťami, rozšírenou funkcionalitou a podporou viacerých jazykových mutácií
Charakteristiky existujúceho riešenia:
- systém postavený na Joomla
- existujúci webhosting, ktorý sa použije aj na nové riešenie
- cca 30.000 položiek tovarov
- mal by obhospodarovať cca 10.000 zákazníkov ročne
- zaťaženie cca 3.000 užívateľov / deň max
- existujúca sada dát (produkty, kategórie, zákazníci, ...) – nutná migrácia
- Backend, účtovníctvo – Money S3
Požiadavky na nové riešenie:
- všeobecné -
- použiť otvorené riešenie, aplikácia musí byť modifikovateľná treťou stranou bez obmedzení
- dodávateľ musí mať referencie v nasadení tohto systému podobného rozsahu
- podporovať viaceré jazykové a menové mutácie (SK,CZ,PL,HU,A,DE) – tieto verzie môžu ale nemusia byť hostované v príslušných cieľových krajinách
- podporovať prístup cez viaceré domény na príslušné jazykové mutácie (napr. domena.sk na slovenskú mutáciu a domena.com na anglickú)
- predpokladá sa, že vizuál webu sa bude dolaďovať postupne (k cene pre základnú verziu treba uviesť aj cenu ďalších prác)
- ďalšie typické vlastnosti (podpora hlavných prehliadačov, SEO, bezchybný kód stránok, ...)
- dostatočná výkonnosť, rýchlosť (pri danom zaťažení)
- čistý, jasný, prehľadný a jednoduchý dizajn
Práca s dátami:
- jednoduchá zmena cien v systéme (hromadné preceňovanie, zmena o X %)
- import, export dát (viď aj napojenie na účtovný systém), aj pre viaceré jazykové mutácie
- jednoduché spracovanie dát bez ohľadu na jazykovú verziu systému (jednoduchý, jednotný import a export tovarov a ich cien medzi jazykovými mutáciami)
Požiadavky na napojenie na externé systémy:
- napojenie na účtovný systém Money S3/S5 – automatická registrácia objednávok z web shopu, aktualizácia skladu (real-time/batch riešenie)
- napojenie na platobné systémy
- TatraPay, CardPay (povinné)
- VUB Platba, SporoPay (nepovinné, výhľadovo)
- napojenie na splátkové systémy
- Cetelem (povinné)
- Quatro (nepovinné, výhľadovo)
- napojenie na kuriérne systémy
- DPD (povinné)
- UPS, DHL, Pošta (nepovinné, výhľadovo)
- pozn. v rôznych jazykových riešeniach budú externé napojenia zrejme rôzne (splátkový systém, kuriér)
Ďalšie vlastnosti:
- zobrazenie zoznamu tovarov: zobrazenie cien pred zľavou, po zľave, percento zľavy, SKK/EUR, zobrazenie hodnotenia tovaru (hviezdičky), zobrazenie v cudzej mene, rôzne daňové sadzby podľa krajiny
- zobrazenie testov produktov, ich hodnotenia. Linky na priamy nákup testovaných produktov (vid zobrazenie zoznamu tovarov)
- zobrazenie detailu produktu – všetky informácie o produkte, obrázok
- podpora štandartných web shop modulov:
- filter (hlavný na home stránke a vedľajší pri výbere/hľadaní produktov)
- prihlásenie/Registrácia
- top produkty, akciové produkty, najpredávanejšie produkty
- košík
- objednávanie
- upozornenie zákazníka na tovar na sklade
- definovať viac dodacích adries
- sledovanie stavu objednávky (mailom)
- nákup možný aj bez registrácie
- produkty sú zotriedené v dvoch veľkých kategóriách, pričom v každej sa filtruje na 7-8 vlastností. Na hlavnej stránke budú zobrazene tieto dva filtre (pre obe kategórie)
- použiť bublinovú nápovedu pri vysvetľovaní pojmov (filtrovacie kritériá a pod.)
Vyhodnotenie:
- detailný opis požiadaviek poskytneme po obdržaní prihlášky. Prihláška musí obsahovať:
- spôsob dodania funkcionality na všetky (alebo podstatnú väčšinu) horeuvedených vlastností.
- jasne oddeliť, čo existujúce (hotové) riešenie obsahuje a čo treba doprogramovať.
- referencie na existujúce nasadené systémy (konkrétne web shopy)
- rozpísať ceny jednotlivých modulov
- uviesť samostatne cenu najmenej pre SK a CZ jazykové mutácie
- uviesť cenu (hodinovú sadzbu) prác nad rámec riešenia, alebo technického zásahu
- záruka
- technická podpora
- zaškolenie
- plán migrácie na nové riešenie (fázy, časy)
Termín podania prihlášky:
- 22:05.2009
Osobné predstavenie ponuky:
- 26.05.2009
Zadanie objednávky:
- 27.05.2009
Predpokladaný termín dodania systému do produkcie:
- 1.9.2009 (min. SK, CZ mutácie)
- prihlášky a otázky posielajte prosím písomne na e-mail
Profil zákazníka: spoločnosť s r.o. z Trenčianskeho kraja so zameraním na IT
Ďakujem za ponuku.