- dopyt je už vyriešený
software
- kúpa alebo vytvorenie nového SW na mieru
- pre finančnú kontrolu projektu a plánovanie ľudských zdrojov v architektonickej firme
- architektonický ateliér s viac ako 80 pracovníkmi hľadá dodávateľa špecifického software pre plánovanie ľudských a finančných zdrojov v rámci jednotlivých projektov, na ktorých pracujeme, ako aj v rámci celej spoločnosti
Požadované výstupy:
- prehľadné zobrazenie projektu na časovej osi s možnosťou meniť termíny priamo na časovej osi
- personálne obsadenie projektu
- zobrazenie časovej osi PRACOVNÍKA – na ktorých projektoch pracuje, v akých termínoch, na akej pozícii (projektant, manažér, hlavný inžinier projektu, a pod.), pričom jeden pracovník môže pôsobiť súčasne na viacerých pozíciách vo viacerých projektoch
- filtrovanie pracovníkov podľa vyťaženosti
- filtrovanie nevyťažených pracovníkov
- možnosť presunúť pracovníka z jedného projektu na iný priamo na časovej osi
- čerpanie hodín na projekte - vrátane súvzťažnosti na finančnú stránku projektu
- možnosť hodnotenia pracovníka na základe výstupov zo SW – podiel na zisku z projektu podľa pracovnej pozície, podľa času venovaného danému projektu, celkový sumár pre PRACOVNÍKA za všetky projekty a práce v určenom období
- možnosť vpisovania, a následne sledovania, ČO, KTO, NA KTOROM PROJEKTE v danom časovom úseku urobil, robí, alebo má urobiť (rokovanie, výkres, správa, a pod..)
Vyhodnotenie projektu:
- suma za projekt
- počet vyčerpaných hodín / financií
- participácia pracovníkov – post, hodiny, suma
- priame náklady na projekt
- zisk / strata
Ovládanie programu by malo byť rozčlenené podľa pozície pracovníka
- projektanti: prihlásenie sa k čerpaniu hodín, výkaz práce, sledovanie čerpanosti
- manažment: kontrola plnenia termínov na časovej osi, kontrola obsadenosti projektu, kontrola finančného stavu projektu, zmeny vo všetkých vstupoch
- poverený pracovník: úplný prístup a správa k SW, pridávanie projektov, pracovníkov, zadávanie všetkých určených vstupov, vyhotovovanie reportov, grafických výstupov z jednotlivých projektov
- dôležitým aspektom je prehľadné, pohodlné, užívateľsky jednoduché pracovné prostredie v SW, ako aj grafické či tabuľkové výstupy
Množstvo:
- na cca 60 PC
Termín:
- dohodou
Profil zákazníka: spoločnosť s r.o. z Bratislavského kraja so zameraním na architektonickú činnosť
Ďakujem za ponuku.