Prihlásenie

alebo
Ilustratívny obrázok
Publikované
7. 5. 2009 08:30
Identifikátor
343952
Predpokladaná hodnota
700 — 1 500 €
Dopytujúci

Dopyt na software pre architektonický ateliér, na cca 60 PC

- dopyt je už vyriešený



software

- kúpa alebo vytvorenie nového SW na mieru
- pre finančnú kontrolu projektu a plánovanie ľudských zdrojov v architektonickej firme
- architektonický ateliér s viac ako 80 pracovníkmi hľadá dodávateľa špecifického software pre plánovanie ľudských a finančných zdrojov v rámci jednotlivých projektov, na ktorých pracujeme, ako aj v rámci celej spoločnosti

Požadované výstupy:
- prehľadné zobrazenie projektu na časovej osi s možnosťou meniť termíny priamo na časovej osi
- personálne obsadenie projektu
- zobrazenie časovej osi PRACOVNÍKA – na ktorých projektoch pracuje, v akých termínoch, na akej pozícii (projektant, manažér, hlavný inžinier projektu, a pod.), pričom jeden pracovník môže pôsobiť súčasne na viacerých pozíciách vo viacerých projektoch
- filtrovanie pracovníkov podľa vyťaženosti
- filtrovanie nevyťažených pracovníkov
- možnosť presunúť pracovníka z jedného projektu na iný priamo na časovej osi
- čerpanie hodín na projekte - vrátane súvzťažnosti na finančnú stránku projektu
- možnosť hodnotenia pracovníka na základe výstupov zo SW – podiel na zisku z projektu podľa pracovnej pozície, podľa času venovaného danému projektu, celkový sumár pre PRACOVNÍKA za všetky projekty a práce v určenom období
- možnosť vpisovania, a následne sledovania, ČO, KTO, NA KTOROM PROJEKTE v danom časovom úseku urobil, robí, alebo má urobiť (rokovanie, výkres, správa, a pod..)

Vyhodnotenie projektu:
- suma za projekt
- počet vyčerpaných hodín / financií
- participácia pracovníkov – post, hodiny, suma
- priame náklady na projekt
- zisk / strata

Ovládanie programu by malo byť rozčlenené podľa pozície pracovníka
- projektanti: prihlásenie sa k čerpaniu hodín, výkaz práce, sledovanie čerpanosti
- manažment: kontrola plnenia termínov na časovej osi, kontrola obsadenosti projektu, kontrola finančného stavu projektu, zmeny vo všetkých vstupoch
- poverený pracovník: úplný prístup a správa k SW, pridávanie projektov, pracovníkov, zadávanie všetkých určených vstupov, vyhotovovanie reportov, grafických výstupov z jednotlivých projektov

- dôležitým aspektom je prehľadné, pohodlné, užívateľsky jednoduché pracovné prostredie v SW, ako aj grafické či tabuľkové výstupy

Množstvo:
- na cca 60 PC

Termín:
- dohodou

Profil zákazníka: spoločnosť s r.o. z Bratislavského kraja so zameraním na architektonickú činnosť

Ďakujem za ponuku.
Kontakt na zákazníka Pokiaľ ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Tento dopyt vám ZADARMO overíme!

Zanechajte nám na seba kontakt. Dáme vám vedieť, či je dopyt stále aktuálny.

Odoslať
Posledné overenie podobného dopytu prebehlo pred 2 hodinami.

Pre viac informácii vyplňte údaje nižšie.

Dopyt na software pre architektonický ateliér, na cca 60 PC

Odoslať
Posledné overenie podobného dopytu prebehlo pred 2 hodinami.

Výhody pre dodávateľa

Aká zákazka bude tá vaša?

Za posledných 7 dní bolo pridaných 531 dopytov v celkovej hodnote 2 336 250 €. Zistite, ktorý z nich bude ten váš.

Zákazky bez dodávateľa.

436 dopytov zatiaľ nemá žiadnu ponuku. Pošlite im vašu ponuku a získajte prvého zákazníka z 123dopyt.sk ešte dnes.

123dopyt sa oplatí.

Firmy získajú z 123dopyt.sk mesačne 3 zákazky v priemernej hodnote 3 241 €. Začnite preto hneď.

Čo hovoria naši klienti

Čo je 123dopyt.sk

123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 733 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.

Používajú nás úspešné firmy
Logá našich partnerov

Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.