Prihlásenie

alebo
Ilustratívny obrázok
Publikované
15. 7. 2008 10:37
Identifikátor
237008
Predpokladaná hodnota
rádovo desaťtisíce €
Dopytujúci
Firma, Mochovce zadané dopyty

Dopyt na architektonickú štúdiu - nové informačné centrum pre a.s.

Architektonickú štúdiu
Požadovaný termín dodania štúdie: 15.11.2008
Požadovaný termín predloženia cenovej ponuky : 23.7.2008 e-mailom


Prosíme Vás o vypracovanie Vašej cenovej ponuky do 23.7.2008 pre Architektonickú štúdiu – Nové informačné centrum.
Vaša cenová ponuka bude obsahovať informáciu o predmete plnenia, cene a platobných podmienkach, ako i doklady k splneniu podmienok účasti.
V cene predmetu obstarávania uveďte aj jednotkovú cenu po položkách v Sk bez DPH Uveďte prosím aj % Vašej DPH

ŠPECIFIKÁCIA predmetu obstarávania:

Štúdia má obsahovať:
• zapracovanie stavby do okolia,
• letecký pohľad,
• vizualizácia zo všetkých svetových strán,
• pôdorysné členenie,
• vizualizácia hlavných miestností (vstupná hala, expozícia, kinosála),
• charakteristické konštrukčné rezy.
Termín vyhotovenia štúdie: 15. november 2008
Odovzdanie: 4x kópia štúdie vo farbe
Podmienka: súčasťou ponuky musí byť skica ideový návrh exteriéru budovy, pohľad z vonka, čierno-biely, A4

Popis projektu „Nové Infocentrum“
Popis:
Nová samostatná budova bude umiestnená na p.č. 2477/24 pri hlavnej vrátnici v súlade s územným plánom. Navrhuje sa jednopodlažná, prípadne dvojpodlažná budova so suterénom pre miestnosti technického zabezpečenia budovy a strojovňu vzduchotechniky (cca 50 m2). Vstupná hala (200 m2) bude plynule prepojená s expozičnou časťou infocentra (400 m2) a konferenčnou časťou pozostávajúcou z kinosály pre 60 ľudí (60 m2 ) a dve školiace miestnosti (2x120 m2). Spojením kinosály a dvoch školiacich miestností v prípade potreby vznikne konferenčná sála pre cca 300 ľudí. Všetky miestnosti budú vybavené prezentačnou audio-video technikou. V konferenčnej časti je ďalej rokovacia miestnosť (30 m2), šatňa (10 m2), skladové priestory (60 m2) a sociálne zariadenia – WC s predsieňami (33 m2). Hneď pri vstupe je recepcia prepojená s kanceláriou personálneho oddelenia prvého kontaktu (20 m2) a pracovisko psychológa (20 m2). Ďalej tri kancelárie pre personál komunikácie (3x20 m2) a bufet s cca 32 miest na sedenie (45 m2) s kuchynkou (20 m2) pre občasné občerstvenie návštev a školiacich. Celá budova bude klimatizovaná.
Pred budovou bude parkovisko pre cca 10 aut a 2 miesta pre autobusy. (400 m2).

Parametre :
Miestnosť Plocha (m2) Obostavaný priestor (m3)
Kinosála pre 60 ľudí 60 240
Školiaca miestnosť 2x 2x120 960
Rokovacia miestnosť 30 90
Expozičná časť 400 1200
Vstupná hala s recepciou, (schodisko) 200 600
Šatňa 10 30
Skladové priestory 60 180
Sociálne zariadenie (WC) 33 99
Bufet so sedením + kuchynka 65 195
Kancelárie pre personál komunikácie 3x20 180
Kancelária person. odd. + psych.prac. 2x20 120
Techn. vybavenie a strojovňa VZT 50 200
Parkovisko 400 400
Spolu: 4.494 m3


Požiadavky na projekt interiérov:
Expozícia Infocentra by mala ponúkať návštevníkom komplexný prehľad o všetkých aspektoch prevádzky jadrovej elektrárne a jej potenciálnych vplyvoch na životné prostredie.
Preto musí byť expozícia:
• systematická – rozdelenie na sekcie (história, základy jadrovej fyziky, potreba využívania jadra – porovnanie s inými zdrojmi, prevádzka, vplyvy na životné prostredie + redukcia emisií CO2, zadná časť palivového cyklu)
• prehľadná a názorná – jasné a stručné informácie prostredníctvom videoshotov a modelov
• interaktívna – špeciálny dôraz na interakciu medzi exponátmi a návštevníkmi

Podmienky pre uchádzačov:
1: Súčasťou Vašej ponuky musí byť skica ideový návrh exteriéru budovy, pohľad z vonka,
čierno-biely, A4- oscanovaný odposlaný e- mailom spolu s cenovou ponukou
2. Platný doklad k vykonávaniu predmetu obstarávania, osvedčenie, licencia
3. Referencie s plnenia podobných predmetov obstarávania
Všetky dokumenty prosím postúpiť e-mailom.
Spôsob prevzatia:
Preberacím protokolom
Platobné podmienky platné v podmienkach sú presne vymedzené v priloženom súbore Všeobecné obchodné podmienky VOP:
1. Podkladom pre vystavenie faktúry je preberacia zápisnica. Dátum splatnosti faktúry je 20-ty kalendárny deň v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola faktúra doručená objednávateľovi. Ak 20-ty kalendárny deň pripadne na deň pracovného voľna alebo pracovného pokoja, dátum splatnosti je najbližší nasledujúci pracovný deň. Dňom doručenia faktúry je deň zaevidovania faktúry v podateľni centrálneho príjmu faktúr. V prípade, ak vo faktúre budú uvedené nesprávne údaje, alebo nebude obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 ods. 2 zák.222/2004 Z. z. a číslo objednávky podľa evidencie objednávateľa, je to dôvod na jej vrátenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť po doručení novej faktúry objednávateľovi.
2. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry má poskytovateľ právo uplatniť úrok z omeškania vo výške 1 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. Objednávateľ nemešká s úhradou faktúry pokiaľ najneskôr v posledný deň jej splatnosti bola platba zrealizovaná a súčasne odpísaná z účtu objednávateľa.

Profil zákazníka: akciová spol. z Nitrianskeho kraja zameraná na obchodnú činnosť

Ďakujem za ponuku.
Kontakt na zákazníka Pokiaľ ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Tento dopyt vám ZADARMO overíme!

Zanechajte nám na seba kontakt. Dáme vám vedieť, či je dopyt stále aktuálny.

Odoslať
Posledné overenie podobného dopytu prebehlo pred 31 minútami.

Pre viac informácii vyplňte údaje nižšie.

Dopyt na architektonickú štúdiu - nové informačné centrum p...

Odoslať
Posledné overenie podobného dopytu prebehlo pred 31 minútami.

Výhody pre dodávateľa

Aká zákazka bude tá vaša?

Za posledných 7 dní bolo pridaných 491 dopytov v celkovej hodnote 1 961 500 €. Zistite, ktorý z nich bude ten váš.

Zákazky bez dodávateľa.

439 dopytov zatiaľ nemá žiadnu ponuku. Pošlite im vašu ponuku a získajte prvého zákazníka z 123dopyt.sk ešte dnes.

123dopyt sa oplatí.

Firmy získajú z 123dopyt.sk mesačne 3 zákazky v priemernej hodnote 3 241 €. Začnite preto hneď.

Ďalšie zaujímavé dopyty

Ilustratívny obrázok
Ilustratívny obrázok

Čo hovoria naši klienti

Čo je 123dopyt.sk

123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 728 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.

Používajú nás úspešné firmy
Logá našich partnerov

Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.