Hľadám: prepravcu zásielok pre svoj internetový obchod
Popis:
- zásielky zasielané pre Slovenský a Český trh
- 95 % zásielok je dobierkových. t.j. zákazník platí za tovar pri prevzatí
- podaj zásielok:
- denný podaj zásielok najmä v období marec až jún. (70 % zásielok) september až november (30 % zásielok)
- vyzdvihnutie zásielok u objednávateľa po určenej hodine (cca po 17:00) hod.
- doručenie zásielok najneskôr na 3 tí deň od podaja zásielky
- vyzdvihnutie zásielok na prevádzke Domové Role 71, Bratislava
Charakteristika zásielok:
Variant A:
- podaj zásielok na Slovensko
- predbežný počet zásielok 10.500 ks ročne. Priemerná váha zásielky je 2,5479 Kg
- rozdelenie zásielok podľa hmotnosti do 1 kg vrátane 2.900 ks zásielok
- od 1,001 do 2 kg vrátane 2.640 zásielok
- od 2,001 do 3 kg vrátane 2.000 zásielok
- od 3,001 do 5 kg vrátane 1.740 zásielok
- nad 5 kg 1240 ks. Ich priemerná hmotnosť je 8,213 kg
- termín doručenia zásielky: do 3 pracovných dní odo dňa podaja
Variant B:
- podaj zásielok pre Slovenský a český trh
- predbežný počet zásielok je 17.200 ks ročne. Priemerná váha zásielky je 2,5920 kg.
- rozdelenie zásielok podľa hmotnosti nasledovne: do 1 kg vrátane 4.270 ks zásielok
- od 1,001 do 2 kg vrátane 4.440 zásielok
- od 2,001 do 3 kg vrátane 3.300 zásielok
- od 3,001 do 5 kg vrátane 2.920 zásielok
- nad 5 kg 2310 ks. Ich priemerná hmotnosť je 7,9800 kg
- termín doručenia zásielky do 3 pracovných dní odo dňa podaja
Variant C.
- také isté podmienky ako Variant A, avšak termín doručenia zásielky je nasledujúci pracovný deň po dni podaja zásielky
Variant D.
- také isté podmienky ako Variant B, avšak termín doručenia zásielky je nasledujúci pracovný deň po dni podaja
Ostatné podmienky výberového konania:
- podpis zmluvy s dodávateľom
- odovzdávanie dát prostredníctvom hromadných operácií ( t.j. odovzdávanie dát o zákazníkoch prostredníctvom automatických elektronických prostriedkoch)
- platba služieb na faktúru
- platca DPH
- doplnkové služby ( notifikácia doručenia zásielky prostredníctvom emailu, telefonické avízo). Voliteľné služby, treba naceniť osobitne.
- poistenie obsahu balíky pri náhodnom zničení, strate. - treba naceniť osobitne.
- predloží s cenovou ponukou zasielateľské podmienky
- oboznámi objednávateľa s ostatnými zvláštnymi dojednaniami zmluvy
- cenovú ponuky prosím zaslať emailom na e-mail čo najskôr
- očakávame odozvu do 23.12.2011
- prípadne otázky je možné konzultovať telefonicky, prípadne emailom na nižšie uvedených kontaktoch
- objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť výberové konanie bez predchádzajúce vedomia